1.Зорилго:
Дэлгүүр, үйлчилгээний байгууллагын тохижилт, бараа өрөлтийн техникийг олон улсын жишигт нийцүүлэх, мөн үйлчилгээний ажилчдыг хэрхэн сургах, үйлчлүүлэгчийг хэрхэн татах, борлуулалт нэмэгдүүлэх зэрэг чадваруудыг заана.
2. Хичээллэх хэлбэр: Танхим болон цахимаар хичээллэнэ.
3.Хичээллэх өдөр, цаг:
2022.05.23-27 (Даваа-Баасан), 15:00-19:30
※ Цахимаар цөөн тооны хүн бүртгэнэ.
4.Хамрагдах хүн: Дэлгүүр, үйлчилгээний газрын үйл ажиллагаа эрхлэгч, удирдах албан тушаалтан, менежер, зохион байгуулагч нар
5.Хамрагдах хүний тоо: 30 хүн
※ Хүний тоо гүйцсэн тохиолдолд хугацаанаас өмнө бүртгэл дуусахыг анхаарна уу!
6.Сургалтын төлбөр: 240.000 төгрөг
※ Оролцогч ямар нэгэн шалтгаанаар сургалтад хамрагдах боломжгүй болсон тохиолдолд сургалтын төлбөрийг буцааж олгохгүй.
7.Хичээл заах багш: Үэхигаши Кожи
“Панасоник” корпорацид 34 жил тасралтгүй ажилласан туршлагатай. Энэ хугацаанд хүний нөөцийн төвийн ахлах багш, “Панасоник Филиппин”-д дэд захирал, “Панасоник Тайвань”-д үйл ажиллагаа эрхэлсэн захирал, “Панасоник Америк”-д орлогч захирлаар тус тус ажиллаж байсан. Одоо “Рело Эксел” компанийн зөвлөх багшаар ажиллаж байна.
8.Сургалын хөтөлбөр:
Өдөр |
Агуулга |
Цагийн хуваарь |
5 сарын 23 |
・Дэлгүүрийн дизайн |
Хичээлийн цаг |
・Дэлгүүрийн зохион байгуулалт |
||
5 сарын 24 |
・Хэрэглэгчийн менежмент |
|
・Хэрэглэгчтэй харилцах, борлуулалт хийх тухай сургалт |
||
5 сарын 25 |
・Борлуулалт нэмэгдүүлэх стратеги |
|
・Борлуулалтыг идэвхжүүлэх жишээ |
||
5 сарын 26 |
・Менежментийн тоон зорилтууд |
|
・Үйл ажиллагааны төлөвлөгөө |
||
5 сарын 27 |
・POP сурталчилгаа |
|
・“Дасгал ажил” |
||
9.Гэрчилгээ: 70-аас дээш хувийн ирцтэй оролцогчдод гэрчилгээ олгоно.
10. Бүртгэл:
1. Бүртгэлийн хугацаа: 2022.04.25 (Даваа) – 05.19 (Пүрэв)
※ Хүний тоо гүйцсэн тохиолдолд хугацаанаас өмнө бүртгэл дуусахыг анхаарна уу!
2. Бүртгүүлэх:
Та доорх холбоосоор орж онлайнаар бүртгүүлнэ үү.
11.Холбоо барих:
Утас: 7511-0879 (Ext.3)
Цахим шуудан: anudari@japan-center.mn
erdenesaikhan@japan-center.mn
Цахим хуудас: www.fb.com/Mojc.business