Японы үйлчилгээний байгууллагууд найрсаг соёлтой үйлчилгээгээрээ дэлхий дахинд хэдийнээ танигдсан билээ.
Уг семинараар үйлчлүүлэгчдэдээ найрсаг үйлчилгээ үзүүлснээр үйлчилгээний чанар хэрхэн сайжрах, үйлчлүүлэгчдийн дахин ирэх хүслийг хэрхэн төрүүлэх зэргийн талаар Японы үйлчилгээгээрээ тэргүүлдэг компаниудын жишээн дээр тайлбарлана.
2) Хугацаа:
2023.05.20 /Бямба/ 15:00-17:00
3) Хичээллэх хэлбэр: Зөвхөн танхимаар
4) Хамрагдах хүн: Үйлчилгээний бизнес эрхлэгчид болон сонирхсон хүн бүрт
5) Төлбөр: 6000₮
6) Заах багш: Үэхигаши Кожи
“Панасоник” корпорацид 34 жил тасралтгүй ажилласан туршлагатай. Энэ хугацаанд хүний нөөцийн төвийн ахлах багш, “Панасоник Филиппин”-д дэд захирал, “Панасоник Тайвань”-д үйл ажиллагаа эрхэлсэн захирал, “Панасоник Америк”-д орлогч захирлаар тус тус ажиллаж байсан. Одоо “Рело Эксел Интернейшнл” компанийн зөвлөх багшаар ажиллаж байна.
7) Бүртгэл:
Та бүртгүүлэхдээ ЭНД дарж цахимаар бүртгүүлнэ үү.