1) Хугацаа: 2016.12.12 (Даваа) – 12.16 (Баасан)
2) Хамрагдах хүмүүс: Маркетингийн менежерүүд
3) Хамрагдах хүний тоо: 30 хүн
(Хүний тоо гүйцсэн тохиолдолд хугацаанаас өмнө бүртгэл дуусахыг анхаарна уу!)
4) Сургалтын онцлог: Маркетингийн чиглэлээр ажиллаж буй хүмүүст зориулан доорх сэдвүүдийг илүү нарийвчлан, амжилттай алдагдалтай ажиллаж байгаа бизнесийн жишээнд тулгуурлан практик мэдлэг олгоно.
5) Хичээл заах багш: Үэхигаши Кожи / Панасоник компанид 34 жил ажилласан туршлагатай /
6) Хичээллэх цаг: 2016.12.12-16, 16:00-20:30
7) Сургалтын төлбөр: 200,000 төгрөг
8) Сургалтын ерөнхий агуулгa:
Агуулга |
Цаг |
· Маркетингийн тухай онол, 3С, PEST шинжилгээ · STP, SWOT шинжилгээ · Маркетингийн хольц, РОР · Маркетингийн стратеги |
16:00-17:20
Завсарлага 10 мин
17:30-18:50
Завсарлага 20 мин
19:10-20:30
|
9) Бүртгэл:
1. Бүpтгэлийн хугацаа:
2016.12.09 (Баасан), 18:00 цаг хүртэл
2. Бүртгүүлэхэд шаардлагатай материал:
1) Бүртгэлийн анкет (Энд дарж бүртгүүлнэ үү. Эсвэл Монгол-Японы Төв дээр ирж бүртгүүлнэ үү)
2) Сургалтын төлбөр (Бэлэн бусаар төлөх бол тус төвөөс нэхэмжлэх авна уу)
3. Бүртгүүлэх газар:
Монгол-Японы Хүний Нөөцийн Хөгжлийн Төв
(МУИС-ийн 1, 2-р байрны дунд )
Хариуцсан ажилтан: З.Цэмбэлдулам, Ц.Сүхболд
Утас: (11)-310879 (Ext.3), (11)-325123 (Ext.3),
И-мэйл хаяг: tsembeldulam@japan-center.mn;
Вэб хуудас: www.japan-center.mn
10) Сертификат:
70-аас дээш хувийн ирцтэй оролцогчдод гэрчилгээ олгоно.